Reserveren/tickets/entree

Waarom is reserveren verplicht?
Reserveren is verplicht om de doorstroom te bevorderen. Wij laten bezoekers verspreid binnen. Abonnementhouders hoeven niet te reserveren. Telefonisch kan n...
Mijn gewenste tijdvak is uitverkocht. Wat nu?
Om een ophoping van mensen bij de entree zoveel mogelijk te voorkomen werken wij met tijdvakken. Het kan spijtig genoeg voorkomen dat uw gewenste tijdvak is...
Zit er een eindtijd aan mijn reservering?
Nee, u kunt tot sluitingstijd op het park blijven. 
Waar kan ik een parkeerkaart aanschaffen?
Deze kunt u voor €7,50 aanschaffen via onze website en via onze app. Ga naar 'koop tickets & reserveer uw dag van bezoek' en selecteer vervolg...
Kunnen mijn entreetickets vanaf mijn mobiel worden gescand?
Ja dat is mogelijk. Let op dat u de helderheid van uw telefoon maximaal zet en goed bent ingezoomd op de barcode. Screenshots of foto's kunnen niet ges...
Waarom zijn er verschillende tarieven in de ticketshop?
De ticketprijs wordt door vraag en aanbod bepaald. De prijzen zijn dynamisch en worden beïnvloed door verschillende factoren, waaronder het weer, de capacit...
Waarom heb ik geen tickets ontvangen via de mail?
In sommige gevallen kan het enkele minuten duren voordat u de tickets ontvangt. Het is ook mogelijk dat uw entreetickets in uw spambox zijn beland of dat u ...
Kan ik de datum van mijn reservering wijzigen?
U kunt de datum van uw ticket wijzigen tot uiterlijk aan het tijdslot van uw bezoek. Daarna niet meer.  U kunt met uw originele ordernummer en e-mailadr...
Mag ik tussentijds het park verlaten?
Tussentijds verlaten van het park is mogelijk, maar moet altijd in overleg met een medewerker bij de entreepoort. Gebruikte tickets kunnen namelijk niet nog...
Ik heb bij mijn abonnement van een ander park een kortingsbon gekregen voor het Avonturenpark. Hoe kan ik reserveren?
Als abonnementhouder van een ander park kunt u op de volgende manier entreetickets (met korting) voor het Avonturenpark reserveren: 1.    ga naar avontu...