Abonnementen

Veelgestelde vragen met betrekking tot abonnementen.

Kan ik zonder de app wel gebruikmaken van mijn abonnement?
Dit is zeker mogelijk, de abonnementen worden gescand vanuit de Apple- of Google wallet. Middels uw account kunt u uw abonnement koppelen aan de gewenste wa...
Hoe kan ik gebruikmaken van de korting die ik krijg op andere parken?
U ontvangt met uw abonnement diverse vrijkaarten en kortingsbonnen voor andere pretparken en dierentuinen. De korting verschilt per park en per abonnement...
Mag iemand anders gebruikmaken van mijn abonnement?
Het abonnement is persoonsgebonden en kan alleen door u gebruikt worden. Op het abonnement staan uw naam en foto. We willen u erop wijzen dat A...
Mijn gezinssamenstelling is gewijzigd. Kan mijn familieabonnement aangepast worden?
Bij een familieabonnement is het helaas niet mogelijk om op een later moment nog gegevens te wijzigen of personen toe te voegen. Het is belangrijk dat alle ...
Kan ik de passen/barcode van vorig seizoen in 2026 gebruiken?
Bij het verlengen van uw abonnement ontvangt u nieuwe barcodes, die u kunt gebruiken voor 2026. De barcodes van 2025 komen hiermee te verval...
Krijg ik mijn entreegeld terug bij de aankoop van een abonnement?
Wanneer u een abonnement aanschaft op het park en u entreetickets heeft gekocht, krijgt u dit enkel terug bij de aanschaf van een Avonturenpas of Seniorenab...