Veelgestelde vragen met betrekking tot abonnementen.
Een abonnement is een los abonnement geldig voor één persoon. Voor € 20,- kunt u het abonnement aanvullen met een parkeerabonnement. Het familie-abonne...
Nee, als abonnementhouder is het niet nodig een online reservering te plaatsen.
Iedere abonnementhouder kan per bezoek één persoon meenemen die 40% korting krijgt op de kassaprijs (€32,50). U hoeft niet te reserveren voor de vriend...
De vroegboekkorting en verlengkorting zijn geldig t/m 7 april 2023 (de dag voor opening). Volg onderstaande stappen voor het verlengen van uw abonnement: ...
Veel abonnementhouders hebben geen behoefte aan een fysieke pas. In het kader van duurzaamheid hebben wij besloten geen plastic passen meer te printen. ...
Ja, voor € 20,- kunt u een parkeerabonnement kopen. Een parkeerabonnement is het hele seizoen geldig voor één auto per bezoek. Liever een eenmalige parkeerk...
Nee, bij de aanvraag van het abonnement dienen alle gegevens correct ingevoerd te worden. Het is niet mogelijk dit later te wijzigen. Kinderen t/m 2 ja...
Bij het verlengen van uw abonnement krijgt u nieuwe barcodes. Deze kunt u gebruiken voor 2024. De barcodes van 2023 komen hiermee dus te vervallen en zijn ...
Jazeker, u kunt de abonnementspassen zelf op papier uitprinten. Hiervoor gaat u naar de bevestigingsmail van uw reservering en selecteert u ‘download ticket...
Nee, het abonnement is persoonsgebonden en kan alleen door u gebruikt worden.