Veelgestelde vragen met betrekking tot abonnementen.
Er zijn verschillende abonnementen, elk met eigen voordelen. Het Zilver-, Gold- en Platinumabonnement zijn voor één persoon, terwijl het Familieabonnement g...
Met een Familieabonnement mogen opa's en oma's onbeperkt gratis mee. Zij kunnen elk bezoek bij de kassa een gratis ticket ophalen op vertoon van het...
Vanaf maandag 4 november kunnen huidige familieabonnementhouders het abonnement weer verlengen met een aantrekkelijke deal! Het verlengen werkt als v...
Jazeker. Eind november staat er weer een spectaculaire aanbieding gepland voor abonnementen. Hoe deze eruit zal zien houden we nog even geheim. Alle informa...
Abonnementhouders van het Gold-, Platinum- en Familieabonnement kunnen introducees meenemen, die 50% korting krijgen op de kassaprijs van €32,50. P...
Een parkeerabonnement is niet los aan te schaffen. Bij een aantal abonnementen is het parkeerabonnement standaard inbegrepen of is deze optioneel toe te voe...
Een Slideparkabonnement is niet los aan te schaffen. Bij een aantal abonnementen is het Slideparkabonnement standaard inbegrepen of is deze optioneel toe...
Veel abonnementhouders geven de voorkeur aan een digitale pas. Daarom hebben we besloten om, in het kader van duurzaamheid, geen plastic passen meer s...
Nee, als abonnementhouder is het niet nodig om online een reservering te maken. Ook voor evenementen als de Zinderende Zomeravonden en Screams hoeft er niet...
Nee, de abonnementen worden gescand vanuit de app. Optioneel kunnen er plastic passen gemaakt worden bij de informatiebalie op het park, hiervoor geldt een ...