Abonnementen

Veelgestelde vragen met betrekking tot abonnementen.

Wat is het verschil tussen een abonnement en een familie-abonnement?
Een abonnement is een los abonnement geldig voor één persoon. Voor € 20,- kunt u het abonnement aanvullen met een parkeerabonnement.  Het familie-abonne...
Moet ik reserveren als ik een abonnement heb?
Nee, als abonnementhouder is het niet nodig een online reservering te plaatsen.
Hoe werkt de vriendenkorting?
Iedere abonnementhouder kan per bezoek één persoon meenemen die 40% korting krijgt op de kassaprijs (€29,50).  U hoeft niet te reserveren voor de vriend...
Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?
De vroegboekkorting en verlengkorting zijn geldig t/m 7 april 2023 (de dag voor opening). Volg onderstaande stappen voor het verlengen van uw abonnement: ...
Krijg ik een plastic pas bij mijn abonnement?
Veel abonnementhouders hebben geen behoefte aan een fysieke pas. In het kader van duurzaamheid hebben wij besloten geen plastic passen meer te printen.  ...
Kan ik een los parkeerabonnement kopen?
Ja, voor € 20,- kunt u een parkeerabonnement kopen. Een parkeerabonnement is het hele seizoen geldig voor één auto per bezoek. Liever een eenmalige parkeerk...
Mijn gezinssamenstelling is gewijzigd. Kan mijn abonnement aangepast worden?
Nee, bij de aanvraag van het abonnement dienen alle gegevens correct ingevoerd te worden. Het is niet mogelijk dit later te wijzigen.  Kinderen t/m 2 ja...
Kan ik de passen van vorig seizoen in 2023 gebruiken?
Nee, vanwege de overstap naar een ander systeem is het helaas niet mogelijk dezelfde barcode te gebruiken. Alle bestaande fysieke passen komen hiermee te ve...
Kan ik zonder de app wel gebruik maken van mijn abonnement?
Jazeker, u kunt de abonnementspassen zelf op papier uitprinten. Hiervoor gaat u naar de bevestigingsmail van uw reservering en selecteert u ‘download ticket...